Martin Newman

[World Leading Expert & Advisor on Customer Centric Transformation]

About

Με εμπειρία 35 ετών στο Customer Experience σε πολλούς κλάδους και το multi-channel Retailing, ο Martin θεωρείται ένας από τους κορυφαίους συμβούλους επιχειρήσεων στο Business Transformation και το Future of Retail.  Αφού εργάστηκε ως στέλεχος σε εταιρείες όπως οι Burberry, Intersport, Harrods και Ted Baker, ίδρυσε την Practicology για να παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες γύρω από το eCommerce και το Digital. Το έκανε με μεγάλη επιτυχία, γι’ αυτό και η εταιρεία εξαπλώθηκε γρήγορα στη Μέση Ανατολή, την Ασία και την Αυστραλία (London, Dubai, Hong Kong, Sydney, Melbourne) προτού εξαγοραστεί το 2018 από την Pattern. Αντίστοιχα, το βίβλίο του “100 Practical Ways to Improve Customer Experience” έγινε best-seller και ήταν shortlisted για το Business Book Award 2019.

Career Highlights

  • Retail Week and eTail Top 50
  • Author of “100 Practical Ways to Improve Customer Experience”
  • Finalist Business Book Awards 2019
  • Trusted by Ted Baker, Burberry, Intersport, Harrods

[Driving Change | Mastering Digital Transformation | Building Customer Lifetime Value]

Γιατί αξίζει να το παρακολουθήσεις;

  • Εκπαιδεύεσαι σε μεθόδους και πρακτικές (από πραγματικά cases) υλοποίησης του Επιχειρηματικού Μετασχηματισμού, οι οποίες τοποθετούν τον πελάτη στο επίκεντρο.
  • Αναβαθμίζεις τις γνώσεις σου στο πώς να οδηγείς την Αλλαγή και τον Μετασχηματισμό μέσα από τη συνεργασία και τα κατάλληλα KPIs.
  • Μαθαίνεις πώς να ενσωματώνεις το digital και το multichannel στην στρατηγική του Μετασχηματισμού, κάνοντας πρακτική εξάσκηση και brainstorming.
  • Χτίζεις πελατοκεντρική δομή της ομάδας και του οργανισμού και αποκτάς τις τεχνικές για να συγκρίνεις τα αποτελέσματα με τον ανταγωνισμό.
“Σε έναν κόσμο γεμάτο από disruption, η έμφαση στον πελατοκεντρικό μετασχηματισμό είναι πρωταρχικής σημασίας για τη βιωσιμότητα και την επιτυχία των επιχειρήσεων”
AGENDA
[ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ]
Business Transformation

08:45 - 09:30

Registration & Early-morning Networking

09:30 - 09:45

Introduction - Opening Remarks

09:45 - 10:45

Session 1: Customer Centric Transformation in a World of Disruption
Learn about how digital can help to dramatically improve the customer experience and how to build customer lifetime value through engagement, by providing services and by putting the customer first in all that you do.

10:45 - 11:45

Interactive
Live and interactive reviews of the online and multichannel experience of different brands

11:45 - 12:05

Coffee & Networking Break

12:05 - 12:50

Session 2
A framework for benchmarking against competitors

12:50 - 13:35

Group exercise
Prioritise the 5 key things that will differentiate their business from the competition’ (each group to be assigned a business)

13:35 - 14:10

Lunch & Networking Break

14:10 - 14:40

Session 3
Technology options for improving customer experience and customer service

14:40 - 15:25

Organisational structure and potential skill gaps to fill

15:25 - 15:45

Coffee & Networking Break

15:45 - 16:15

Session 4
Driving change and transformation through collaboration and shared KPIs

16:15 - 17:15

Brand proposition and how it might be developed to be truly differentiated

17:15 - 18:00

How to build customer lifetime value
Includes Q/A session

[SPONSORS]