
[World Leading Expert & Advisor on Customer Centric Transformation]
About
Με εμπειρία 35 ετών στο Customer Experience σε πολλούς κλάδους και το multi-channel Retailing, ο Martin θεωρείται ένας από τους κορυφαίους συμβούλους επιχειρήσεων στο Business Transformation και το Future of Retail. Αφού εργάστηκε ως στέλεχος σε εταιρείες όπως οι Burberry, Intersport, Harrods και Ted Baker, ίδρυσε την Practicology για να παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες γύρω από το eCommerce και το Digital. Το έκανε με μεγάλη επιτυχία, γι’ αυτό και η εταιρεία εξαπλώθηκε γρήγορα στη Μέση Ανατολή, την Ασία και την Αυστραλία (London, Dubai, Hong Kong, Sydney, Melbourne) προτού εξαγοραστεί το 2018 από την Pattern. Αντίστοιχα, το βίβλίο του “100 Practical Ways to Improve Customer Experience” έγινε best-seller και ήταν shortlisted για το Business Book Award 2019.
Career Highlights
- Retail Week and eTail Top 50
- Author of “100 Practical Ways to Improve Customer Experience”
- Finalist Business Book Awards 2019
- Trusted by Ted Baker, Burberry, Intersport, Harrods

[Driving Change | Mastering Digital Transformation | Building Customer Lifetime Value]
Γιατί αξίζει να το παρακολουθήσεις;
- Εκπαιδεύεσαι σε μεθόδους και πρακτικές (από πραγματικά cases) υλοποίησης του Επιχειρηματικού Μετασχηματισμού, οι οποίες τοποθετούν τον πελάτη στο επίκεντρο.
- Αναβαθμίζεις τις γνώσεις σου στο πώς να οδηγείς την Αλλαγή και τον Μετασχηματισμό μέσα από τη συνεργασία και τα κατάλληλα KPIs.
- Μαθαίνεις πώς να ενσωματώνεις το digital και το multichannel στην στρατηγική του Μετασχηματισμού, κάνοντας πρακτική εξάσκηση και brainstorming.
- Χτίζεις πελατοκεντρική δομή της ομάδας και του οργανισμού και αποκτάς τις τεχνικές για να συγκρίνεις τα αποτελέσματα με τον ανταγωνισμό.